-
Ako objednať zájazd
Objednanie zájazdu online je veľmi jednoduché. Stačí, ak si podľa svojich požiadaviek vyhľadáte zájazd v našom vyhľadávači, vyplníte objednávku zadaním počtu cestujúcich a následne vyplníte kontaktné údaje a objednávku odošlete kliknutím na kolonku NEZÁVÄZNE OBJEDNAŤ. Nemusíte sa obávať takto odoslaná rezervácia je skutočne nezáväzná. Náš pracovník, následne skontroluje kalkuláciu zájazdu a overí voľné kapacity. Potom Vás budeme kontaktovať a až po Vašom odsúhlasení, kontrole cestovnej zmluvy a uhradení sumy za zájazd sa stáva objednávka záväznou.
-
Platnosť cestovných dokladov
Je dôležité vedieť, či do cieľovej krajiny potrebuje slovenský občan cestovný pas, alebo stačí občiansky preukaz / identifikačná karta. Pri použití cestovného pasu treba dodržať aj nevyhnutnú dobu jeho platnosti po vstupe do krajiny (spravidla sa vyžaduje šesťmesačná platnosť). Pri ceste do zahraničia odporúčame zobrať so sebou aj kópiu údajovej stránky Vášho cestovného pasu (tej s fotografiou) a uložiť ju mimo dokladov. V prípade straty či krádeže pasu Vám uľahčí vybavovanie náhradného cestovného dokladu. Doklady, to nie je iba pas alebo občiansky preukaz – ak cestujete vlastným autom, musíte vedieť, či v danej krajine platí slovenský vodičský preukaz, alebo sa vyžaduje medzinárodný.
-
Pokyny k zájazdu
Všetky potrebné informácie k odletu a zájazdu, obdrží klient vo forme pokynov k zájazdu. Pokyny nám zasiela organizátor zájazdu 7 dní pred odletom. V prípade, že si zájazd zakúpite menej ako 7 dní pred odletom, pokyny Vám budú odovzdané v deň zakúpenia zájazdu, prípadne nasledujúci deň. Pokyny je potrebné si vziať so sebou na zájazd, v prípade kúpy zájazdu on-line Vám ich pošleme mailom.
-
Komplexné cestovné poistenie
Komplexné cestovné poistenie je voliteľným doplatkom k zájazdu, nie je povinné sa takto pred zájazdom poistiť, my ho však všetkým klientom odporúčame. Okrem klasického cestovného poistenia zahŕňa poistenie storna zájazdu, pre prípad, že nebudete môcť vycestovať.
-
Reklamácia zájazdu
V prípade akejkoľvek nespokojnosti je potrebné kontaktovať Vášho delegáta, ktorého povinnosťou je vzniknutý problém na mieste riešiť. Delegát je rovnako povinný Vám o vzniknutom probléme vystaviť protokol, ktorý Vám po pobyte slúži ako podklad k reklamácii. Reklamáciu vždy podávate organizátorovi zájazdu.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok Vám radi odpovieme, kontaktujte nás na: 0948 547 507, info@cestuj-snami.sk